Olej do dyfrów w ATV


  • 2020-04-09 09:44
 
UWAGA! Jest to artykuł archiwalny. Niektóre informacje takie jak ceny, lista towarów itp. mogą być już nieaktualne. Wszelkie aktualne dane znajdują się w aplikacji MIKE.

Pojazdy z mokrym hamulcem kojarzą się głównie z maszynami rolniczymi, koparkami czy spychaczami. Jest jednak w branży motocyklowej grupa pojazdów, która bez specjalistycznego oleju przekładniowego nie może ruszyć w drogę. To ciężkie czterokołowce przeprawowe, używane dość powszechnie przez służby leśne i Straż Graniczną.

Firma MOTUL od lat posiada w swojej ofercie specjalny olej przekładniowy o nazwie TRH 97. Zastosowanie zwykłego oleju przekładniowego w układach z mokrym hamulcem grozi koniecznością wymiany bardzo kosztownych okładzin ciernych.

Dzięki zastosowaniu specjalnych pakietów dodatków, olej ten zastępuje z dużym sukcesem oleje z pierwszego zalania. Odporny na ekstremalne warunki pracy, a w szczególności na wysokie temperatury i zmienne obciążenie. Zawiera szereg nowoczesnych modyfikatorów tarcia, niezbędnych dla mokrych hamulców.

Najistotniejsze cechy MOTUL TRH 97:

- wysoki poziom ochrony przeciwzużyciowej,
- dobra stabilność termiczna,
- odpowiednia odporność na utlenianie i ścinanie,
- dobra pompowalność,
- opakowanie: kanister 5 l.

Tej pozycji nie powinno zabraknąć w żadnym warsztacie, specjalizującym się w naprawach ciężkich quadów, zwłaszcza że olej w tylnym moście z mokrym hamulcem powinno się wymieniać najdalej co 18 miesięcy. Zaniedbanie tej procedury może skutkować awarią hamulca i koniecznością wymiany tarcz lub przekładek ciernych. Taka operacja niestety jest bardzo kosztowna.

Aby kupić osobiście udaj się do jednego z naszych przedstawicieli.

Numer katalogowy produktu: 7140204 cena: 110,00

Aby dowiedzieć się więcej o MOTUL TRH 97 - kliknij tutaj.